My Photo
Name:
Location: kuala lumpur, Malaysia

my name is Joyce Alexandrate. surely my real name isn't as stated, but i officially regard this name as my real name on net because of the meaning it has inside. i'm 17 by this year 2011. currently i'm staying in malaysia. my dream would be exploring the world, with my love one. I'm both grateful to god and jesus for being so kind to bring the love of my life to me, Mr. Jacky Han. He meant the world to me, but he doesn't see that yet. My dream occupation would be being a chiropractor. The reason why i'm so eager on this is because of the passion I have towards bones. I have a deep connection that makes me wanna interact and acknowledge more about bones. yes, i'm a weirdo. but this is me, and i'm proud to be myself. anyhow, thanks for reading . :)

Tuesday, October 5, 2010

骗我可以,如果被我知道超过两次,请你有多远滚多远。请明白,做人可是要有底线!

跟你一起才几天?

竟然骗了我这么多东西?

不明白你到底要玩什么?

对不起,现在的我不是以前的我,你可玩不起~


------------------------

星期六




Bizzy Body






在Bizzy Body两个钟瘦身的时候~

用了弟弟的I-phone画出来的...


这一天...

并不开心

原因:

整天都在想他,

想着我与他的回忆

那些回忆

只要一想到那些曾经再也回不来的时候

我眼与心突然又疼痛了起来

没有办法

只能疯狂的吸烟

我们...毕竟是那么的快乐...

深,

I miss you


----------------------------------

星期日




~无Edit ~无化妆 :)


我除了想念我们的回忆

什么也不想做了

把自己困在回忆里

是好事,还是坏事?

我宁愿辛苦一点得怀念那些曾经,

也不想面对现在的失去。

实话, 我现在是多么的希望你那个时候对我不好...

那我就不会有这么多的美好回忆好让我哭泣。

我不能恨你,因为我爱你。

我曾经说过,我的心只为你而跳动。

是真的,

2个星期+而已

你有新爱人了

那种失去了你的感觉...

比死还难受

因为...我在看着我心爱得人与别人一起了...

心里只希望能看见我爱得人那甜蜜的微笑

不知不觉得...

祝福了他们, 却伤了自己的心。。。




闭上眼睛,于世界道别。


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home