My Photo
Name:
Location: kuala lumpur, Malaysia

my name is Joyce Alexandrate. surely my real name isn't as stated, but i officially regard this name as my real name on net because of the meaning it has inside. i'm 17 by this year 2011. currently i'm staying in malaysia. my dream would be exploring the world, with my love one. I'm both grateful to god and jesus for being so kind to bring the love of my life to me, Mr. Jacky Han. He meant the world to me, but he doesn't see that yet. My dream occupation would be being a chiropractor. The reason why i'm so eager on this is because of the passion I have towards bones. I have a deep connection that makes me wanna interact and acknowledge more about bones. yes, i'm a weirdo. but this is me, and i'm proud to be myself. anyhow, thanks for reading . :)

Thursday, November 25, 2010

心疼~

死没脑!
需不需要噢?
开始说会帮我...
明知我还很喜欢他
后来叫我祝福他们?!
下辈子也不可能祝福他们啦!
小妹妹!
如果你是豆机我就算了
不成熟的豆机我更讨厌!


我告诉你。。。
我什么也可以跟你玩~
跟你开玩笑~
给你欺负我也无所谓~
认识我得人也知道~
我超容易被欺负~
但是看看你敢不敢拿我感情来玩
我肯定跟你死过!!!


前天气我
昨晚就发烧了
今天喉咙痛
满意了没有?


前天跟宝贝Ann和她弟弟出去
出去时候很开心
拍了好几张照片
见了好几个人
但是回到家却坐在角落头
抱着你送个我的大狗狗
流眼泪
因为时代金河我们都有不少的回忆
我去回金河的二楼
看到那间卖车得东西
我看中了一些东西
VIP
觉得你一定会喜欢
真的好想送给你
即使把电话买了也想送给你


我要告诉全世界
我会放弃你
也会祝福你( 跟别女人一起 )
因为我对她反感~


最后想谢谢我新妹妹Huii Ever
肯听我发泄
一定要请这个妹妹吃餐好得~
哈哈哈

___照 片___

 上 上 上 !















0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home