My Photo
Name:
Location: kuala lumpur, Malaysia

my name is Joyce Alexandrate. surely my real name isn't as stated, but i officially regard this name as my real name on net because of the meaning it has inside. i'm 17 by this year 2011. currently i'm staying in malaysia. my dream would be exploring the world, with my love one. I'm both grateful to god and jesus for being so kind to bring the love of my life to me, Mr. Jacky Han. He meant the world to me, but he doesn't see that yet. My dream occupation would be being a chiropractor. The reason why i'm so eager on this is because of the passion I have towards bones. I have a deep connection that makes me wanna interact and acknowledge more about bones. yes, i'm a weirdo. but this is me, and i'm proud to be myself. anyhow, thanks for reading . :)

Monday, November 29, 2010

ii love, want, need, you :))

今天本来打算很开心的
突然搞出这么多不开心又不爽的东西
OLDSKULL的人


你们真的很够没有脑袋
我不是说全部人
只是一部分的人
虽然我们只是两个人
但是也会分寸
给会你们东西又以为我们在开玩笑
给回了又大吵大闹骂9我们


害到全部进POWSER房很光荣么?
要求SETTLE?
慢慢等
不要以为男生就大完
可以欺负女生


我告诉你
没那么简单!
没有风度的打女生?
你们简直不是男生!


口说是干哥哥
现在
不要说我认识你
我才不认识这些社会败类
认识你
只会弄底我自己的身份
要和我死?

我跟你死到最后

____________________________________________________



虽然今天很难过
但是我也有去想会我跟他之间得事情
回忆总是难忘
去回6楼
丢篮球
就记得你那背影
真的蛮怀恋
但是过去就是过去
忘不了
就不要再记得就好了 :))


________________________________________


去到6楼看到靓仔Vincent那班
他一直走DUT那边一直跳舞
笑到我要命
OMG~
他抱着我走路搞到我快断气 @@"

最后去吃东西他一直装可爱
一直弄我
啊~~
笑死
还拍了几张照片
我喂他吃东西
哈哈哈~
我要拿回那些照片XDDD
开心开心

到家后...
他竟然做了我男人了 :)

决定了...



 :))

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home